Zdravé a krásné zuby: Vím jak na ně

Kdo by po nich netoužil. A ne, netrvá to roky a stačí k tomu pár maličkostí. Já se rozhodla udělat zásadní krok a tak jsem sbalila na cesty Nordics bambusový kartáček a Chewsy přírodní žvýkačky s citrónovou příchutí.

Nevím jak vy, ale na mě vše co je skandinávské, tak nějak působí mnohem líp. Co si představíte vy? Mne hned naskočí hygge, sníh, blond vlasy, kvalitní oblečení a minimalismus.

Ale zpět ke kartáčkům.

Nordics Bambusový Kartáček

…asi vám nemusím říkat, že je vyrobený z bambusu. Ale přemýšleli jste někdy nad tím, že když si čistíte zuby plastovým kartáčkem, který je vyrobený z ropy, denně uvolňuje do vaší pusy a následné pak do celého těla ne moc super látky?

Přiznám se, že já tomu moc velkou pozornost nevěnovala nebo spíš jsem neměla důvod to nijak řešit.

A co takhle udělat změnu?

IMG_8673-01[2]

Nordics bambusový kartáček – černý s aktivním uhlím a žlutý

Máte také někdo z vás předsudky, že co je BIO nebo ECO nemůže být tolik účinné? CHYBA! Opak je pravdou. Já kartáčky zkoušela na Islandu, v těch nejextrémnějších podmínkách a víte co? Obstál! Jeho jemné štětiny z nylonu nedráždí dáseň a skvěle čistí. 

A pro nadšence barev mají ještě: černý s aktivním uhlím pro bělejší zuby a modrý.

IMG_8674-01[1]

Nordics bambusový kartáček – černý s aktivním uhlím a žlutý- na Islandu – Black Sun Beach

Chewsy přírodní žvýkačky – citron

…tohle je naprostá pecka pro všechny milovníky žvýkání. Je mi jasné, že jste se zřejmě nikdy nezajímali o to, z čeho jsou klasické žvýky vyrobeny, ale jenom 5 ingrediencí? To je sen!

IMG_8654-01[1]

chewsy all natural žvýkačky s příchutí citrónu

Chewsy jsou 100% přírodní, bez chemie a umělých dochucovadel. Guma, kterou žvýkáte je vyrobena z látky, která se získává ze stromu Manilkara čikle. Jsou slazené přírodním xylitolem, který se postará o to, aby vaše zuby byly zdravé.

A vegani mohou jásat: žvýkačky jsou bez lepku, soji, mléka a bez chemických přísad, které v puse vážně nechcete.

IMG_8656-01[1]

chewsy all natural žvýkačky s příchutí máty

Já je naprosto doporučuji! Vypadají skvěle a chutnají ještě mnohem líp.

Mám tu pro vás ještě jeden osvědčený tip a domácí bělení zubů.

Stačí vám pouze lžička kokosového oleje a cca 20 minut relaxace – není to paráda!

Každý den před spaním si nechám v puse rozpustit lžičku kokosového oleje a 10 – 20 minut povaluji v puse. Díky antibakteriálním účinkům kokosového oleje budou vaše dásně bez bakterií a zuby bělejší. Tak směle do toho, zkuste to.

Tak zase příště třeba u článku o islandském dobrodružství.

Teď už zpátky hradecká M.

Napsat komentář